klachtenbeleid

Medewerkers zijn tijdens de werkuren bereikbaar op
02 / 252 61 46

Witherenstraat 10,
1800 Vilvoorde
of plaats de brief in de KOCI-bus

ckgdekleineparachute.be

Het klachtenformulier komt steeds bij een leidinggevende terecht, die de klacht zal behandelen. Deze klachtenbehandelaar neemt binnen 5 werkdagen contact met je op. Je krijgt een ontvangstbewijs dat de klacht werd geregistreerd. De klachtenbehandelaar probeert de klacht goed te begrijpen, eventueel met aanvullende informatie en onderzoekt het probleem. Binnen de 15 werkdagen wordt er met jou contact opgenomen om te bespreken wat er verder gaat gebeuren en ook hoe je hiervan op de hoogte wordt gehouden. Als je dat fijn vindt, kun je tijdens dit proces hulp krijgen van een steunfiguur. Bespreek dat met degene die de klacht behandelt. Samen kunnen we besluiten wanneer en of een klacht kan worden afgerond.

  • Telefonisch: 078 170 000 (elke werkdag, van 8 tot 20 uur)
  • Online: opgroeien.be/opgroeipunt
  • Met een brief: Opgroeipunt, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel